Aby dodać schemat powiadomień, w pierwszej kolejności stwórz listę użytkowników, które będą przypisane do danego schematu. Aby to zrobić, w Panelu Klienta, wejdź w:
Menu główne -> ustawienia -> konfiguracja powiadomień -> listy użytkowników.
Kliknij 'dodaj' i nadaj nowej liście nazwę. Zaznacz utworzoną listę i kliknij 'użytkownicy'. W oknie, które się pojawi kliknij 'dodaj' i pododawaj wszystkie osoby, które mają znajdować się na liście.
Jeżeli nie masz możliwości wyboru osoby, którą chcesz dodać, lub pojawia się informacja o niekompletnych danych, musisz dodać nowego użytkownika:
Menu główne -> ustawienia -> użytkownicy.
Kiedy lista użytkowników jest gotowa, możesz stworzyć schemat powiadomień:
Menu główne -> ustawienia -> konfiguracja powiadomień -> schematy powiadomień.
Kliknij 'dodaj' i nadaj schematowi nazwę oraz wybierz, stworzoną wcześniej, listę użytkowników. Po zachowaniu ustawień, zaznacz utworzony schemat i kliknij 'dni'. W oknie tym możesz dodać ilość dni przed wygaśnięciem usługi, w których mają przychodzić powiadomienia oraz sposób ich dostarczenia (mail, sms).
Uwaga! W przypomnienie sms możesz otrzymać tylko raz. Upewnij się, że zaznaczyłeś je w odpowiednim dniu przed wygaśnięciem usługi.